A Ferrari a Peroni Nastro Azzurróval száguld tovább

Peroni

A Peroni szuperprémium alkoholmentes márkája elkötelezett a motorsport-szponzorációk iránt, amelynek legújabb bizonyítékaként többéves globális partneri együttműködést jelentett be a Formula–1 versenysorozat egyik emblematikus szereplőjével, a Scuderia Ferrarival.


Február első napján jelentették be, hogy Lewis Hamilton a Ferrarihoz szerződik. Érdekes, hogy a Ferrari és a Peroni együttműködéséhez az egyik szponzorációs reklámképen a piros kisautón 44 azaz Lewis Hamilton rajtszáma látható.
(Valójában ez Maurice Trintignant 1955-ös Ferrarija ami ténylegesen 44-es számmal futott. :-D)

Az együttműködés fontos szerepet játszik az Asahi Europe & International azon törekvésében, hogy 2030-ra portfóliója ötödét az alkoholmentes termékek alkossák. Az együttműködés egy új kisfilmmel indul, amelyben a Scuderia Ferrari két pilótája, Charles Leclerc és Carlos Sainz a római Birra Peroni sörgyárba látogat.

A Peroni Nastro Azzurro 0.0%, az Asahi Europe & International alkoholmentes szuperprémium olasz sörmárkája a Scuderia Ferrarival lép többéves partnerségre: a most bejelentett új globális együttműködés a Ferrari Formula1 versenyzői részlegén túl az 1993 óta futó, profi és amatőr versenyzőket egyaránt felvonultató Ferrari Challenge Trofeo Pirelli-re is kiterjed.

A két olasz ikon partnersége a Peroni Nastro Azzurro 0.0% és a Ferrari által képviselt szenvedélyt és stílust ünnepli, és arra törekszik, hogy a rajongók számára világszerte közelebb hozza a versenyzés élményét.

A tifosiknak összesen 2024 darab, sorszámozott Peroni Nastro Azzurro 0,0%-val, amelyeket a neves és globálisan működő Scuderia Ferrari Klubok aktív közreműködésével juttatnak el a legelszántabb rajongókhoz. Kereskedelmi forgalomban csak korlátozottan lehet majd kapni a két márka vizuális identitását tükröző egyedi palackokat.

Az együttműködés keretében a Scuderia Ferrari csapat pilótái, Charles Leclerc és Carlos Sainz főszereplésével készítettek egy Transmission: Impossible című, izgalmas rövidfilmet is, amellyel – a két márka egyedi közös tartalmai mellett – a közösségi médiában is találkozhatunk majd.

A rövidfilmben a két Formula–1-es pilóta látogatást tesz a római Birra Peroni gyárban, és jónéhány akadályt leküzdve átcseréli a Peroni Nastro Azzurro 0,0%-os sörök címkéjét a limitált Tifosi Nastro Azzurro 0,0%-osra.

Paolo Lanzarotti, az Asahi Europe & International vezérigazgatója

“Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy ma elindítjuk új globális partnerségünket a Ferrarival. Ezzel a partnerséggel az a célunk, hogy feldobjuk azoknak a rajongóknak a pillanatait, akik ezt a sportot olyan különlegessé teszik, és akik megtestesítik azt a szenvedélyt és hangulatot, amely a Peroni Nastro Azzurro 0,0% és a Ferrari számára is kulcsfontosságú. A limitált kiadású Tifosi Nastro Azzurro 0,0%-os palackokkal induló partnerséget pontosan úgy kezdjük, ahogyan folytatni akarjuk – a szurkolók ünneplésével és a velük való együttműködéssel.”

Frédéric Vasseur, a Scuderia Ferrari csapatfőnöke:

“Nagy örömmel jelentjük be a Scuderia Ferrari és a Peroni Nastro Azzurro 0,0% közötti partnerséget. Az, hogy mindkét márka látható a motorsport kékszalag kategóriájában, hozzájárul ahhoz, hogy Olaszországnak erős láthatóságot biztosítsunk a világ színpadán. Két nagyszerű vállalatunk számos közös értékkel rendelkezik, mint például a részletekre és a stílusra való odafigyelés, valamint a hagyomány és az innováció ötvözésének képessége a saját területeinken. Alig várom a Peroni Nastro Azzurro 0,0%-kal való együttműködésünket, amely kapcsán biztos vagyok, hogy mindkét fél számára nagy sikert hoz majd.”

Peroni