Új Peugeot E-5008

  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_524
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_132
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_131
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_127
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_125
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_123
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_117
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_116
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_113
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_112
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_111
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_109
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_103
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_133
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_134
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_135
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_523
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_506
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_253
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_252
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_251
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_250
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_163
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_161
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_155
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_153
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_145
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_143
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_102
  • PEUGEOT_E5008_2403STYP_101
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_402
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_400
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_316
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_314
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_312
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_310
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_304
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_302
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_300
  • PEUGEOT_E5008_2403CV_708
  • PEUGEOT_E5008_2403CV_620
  • PEUGEOT_E5008_2403CV_618
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_404
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_406
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_410
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_608
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_606
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_604
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_522
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_520
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_518
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_514
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_512
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_510
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_504
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_414
  • PEUGEOT_E5008_2403GJ_412
  • PEUGEOT_E5008_2403CV_616

ÉRZELEM: EGYEDÜLÁLLÓAN ÉLVEZETES VEZETÉSI ÉS UTAZÁSI ÉLMÉNY

Ami az élményeket illeti, az új E-5008 minden utasára tekintettel van. A lenyűgöző Panoramic i-Cockpit® a vezetőt helyezi a középpontba, a kivételesen tágas és kényelmes belső tér pedig az utasokat kényezteti.

  • Next-level” Panoramic i-Cockpit®

A PEUGEOT tervezőcsapata úgy döntött, hogy az i-Cockpit® három fő komponenséből kettőt összevon. A magasra helyezett műszeregység és a nagy központi érintőképernyő így beépült a műszerfal bal szélétől a középkonzolig húzódó, 21” hajlított HD panoráma-képernyőbe.

A panoráma-képernyő valósággal lebeg a műszerfal fölött. A LED-es hangulatvilágítás fényforrása közvetlenül a kijelző alatt található, ami szintén a lebegő hatást erősíti.

A minél ergonomikusabb kialakítás jegyében a 21” ívelt panoráma-képernyő enyhén a vezető felé van fordítva, de az első utas is tökéletesen látja. A kivételes minőségű digitális kijelző a PEUGEOT i-Cockpit® két fő funkcióját is ellátja:

– A panoráma-képernyő bal oldalán, a kompakt kormánykerék fölött elhelyezkedő műszeregységről az összes vezetéssel kapcsolatos információ leolvasható: sebesség, teljesítményjelző, vezetéstámogató funkciók, energiaáramlási diagramok stb.

– A műszerfal közepén, a panoráma-képernyő jobb oldalán található érintőtechnológiás egység a vezető és az első utas számára egyaránt hozzáférhető. Itt van lehetőség a fűtés/klímaberendezés, a navigációs rendszer, a média- és a kapcsolódási funkciók stb. kezelésére.

Az E-5008 Allure változatán az új PEUGEOT i-Cockpit® alapfelszereltség esetén két 10” digitális kijelzőből áll, melyek egy közös tartóelemen helyezkednek el, és ugyanolyan lebegő hatást keltenek, mint a 21” kijelző.

  • Kompakt kormány új kezelőszervekkel

A kompakt kormány kezdettől meghatározó eleme a PEUGEOT i-Cockpit®-nak. A tervezők a még nagyobb vezetési élmény és kényelem érdekében most ezt is teljesen újragondolták. Természetesen maradt a kompakt méret, de modernebb lett a design: a megújult középső rész nemcsak kisebb, de a kormánykerék küllőitől is elválik, és így a műszerfali panoráma-képernyőhöz hasonlóan lebegő hatást kelt.

Újak a kompakt kormányon elhelyezett kezelőszervek: az optimális ergonómia jegyében automatikusan érzékelik a járművezető ujjait, de a téves manőverek elkerülése érdekében csak akkor aktiválódnak, ha a vezető ténylegesen lenyomja őket.

Az E-5008 GT változata alapfelszerelésként fűthető kormányt kínál.

Az új PEUGEOT Panoramic i-Cockpit®-ban a kompakt kormány mögött két új elegáns és keskeny kapcsolókar, valamint a visszatápláló fékezéshez szükséges két kapcsoló található.

  • Tíz testre szabható i-Toggle® kapcsoló

A műszerfal közepén helyezkednek el a teljességgel testre szabható érintésérzékeny i-Toggle® kapcsolók, amelyek gyors hozzáférést biztosítanak a felhasználó által beprogramozott 10 kedvenc funkcióhoz (kedvenc kapcsolat hívása, célravezetés indítása egy gyakori úti cél felé, kedvenc rádióállomás beállítása, a légkondicionáló ideális hőmérsékletének beállítása stb.).

  • Legújabb generációs PEUGEOT infotainment rendszerek

Allure kiviteli szinten alapfelszerelés a PEUGEOT i-Connect® rendszer, amely a vezeték nélküli tükrözési funkciónak (Apple CarPlay/Android Auto) köszönhetően teljes körű csatlakoztathatóságot kínál.

A GT változaton szériában kínált PEUGEOT i-Connect® Advanced rendszerrel még teljesebb az élmény. Ez a rendszer nagy teljesítményű TomTom online navigációt és utazástervező (Trip planner) funkciót kínál (lásd lejjebb).

A természetes beszéden alapuló hangfelismerő funkciónak köszönhetően az „OK, PEUGEOT” hangparancs az infotainment rendszer, a fűtés és a légkondicionáló, valamint a telefon funkcióihoz is hozzáférést biztosít. A rendszer már képes különbséget tenni a vezető és az utas által adott parancsok között. Az utasok és a jármű közötti interakciót az E-5008-on a mesterséges intelligencia (ChatGPT) is elősegíti majd.

Segítségnyújtásképp és a felhasználókban felmerülő kérdések megválaszolása érdekében a rendszer egy digitális kezelési útmutatót és QR-kóddal elérhető oktatóanyagokat is tartalmaz. A rendszerfrissítések „over the air” módon történnek.

  • Hihetetlen mozgékonyság és könnyű vezethetőség

Az új E-5008-at rendkívül könnyű vezetni. A PEUGOT-tól megszokott dinamikus futóműbeállításoknak köszönhetően otthonosan és nagy hatékonysággal közlekedik az országutakon, és különösen mozgékony a városi forgalomban. A könnyebb manőverezés érdekében az E-5008 szériában hátsó kamerával van felszerelve, mely kétféle látószöget kínál: a gépjármű hátsó környezetét és madártávlati képét egyaránt meg tudja jeleníteni. A kamera tisztítófúvókával van ellátva, hogy minden körülmények között tökéletes képet adjon.

Az új E-5008-on opciós felszerelés a PEUGEOT VisioPark 360° rendszer, mely az első és hátsó kerekek közvetlen közelébe felszerelt 4 kamera és a jármű különböző részein elhelyezett 12 érzékelő segítségével 360°-os képet nyújt a gépjármű környezetéről, így a közelben található akadályok könnyen kikerülhetők.

  • Több mint 40 vezetéstámogató és biztonsági berendezés: újabb lépés a félautonóm vezetés felé

A PEUGEOT E-5008 kínálatában megtalálható Drive Assist Plus 2.0 rendszer a járműben elhelyezett különböző érzékelőkre (kamerák, radarok stb.) és az online navigációs rendszer információira támaszkodva segíti a vezetőt.

Az alábbi vezetéstámogató rendszerek a többsávos utakon (pl. autópályákon) hivatottak megkönnyíteni a vezető dolgát:

Állóra fékező (Stop & Go) funkcióval ellátott adaptív sebességtartó automatika és sávtartó asszisztens: a kormányzás és a sebesség vezérlésével az új E-5008-at az adott forgalmi sávban és a vezető által előre beállított sebességen tartja.

Félautomata sávváltás: a biztonságos sávváltásban segíti a járművezetőt. Elég bekapcsolni az irányjelzőt és megnyomni a kormányon lévő OK gombot, és a rendszer máris a kívánt sávba kormányozza az autót.

Előzetes sebességbeállítás: a jelzőtáblákról leolvasott és az online navigációs rendszerből származó információk alapján észleli, ha megváltozik az engedélyezett sebességhatár, és javasolja a vezetőnek, hogy módosítsa az adaptív sebességtartó automatika beállítását. Eső észlelése esetén a funkció a sebességkorlátozásoknak megfelelően azonnal sebességcsökkentést javasol, autópályán például 130-ról 110 km/h-ra.

Az említett félautonóm vezetési rendszerek vezetői jóváhagyást igényelnek. Érzékelők biztosítják, hogy a vezető mindvégig a kormányon tartsa a kezét.

  • 7 személy számára is kivételesen tágas belső tér

A tekintélyes tengelytávnak köszönhetően az új E-5008 figyelemre méltó lábteret kínál a második sorban utazóknak, a harmadik üléssor pedig egyenesen új mércét állít fel a C-SUV szegmensben a helykínálat tekintetében.

A második üléssorban a 60:40 arányban osztott, csúsztatható kényelmes üléspadhoz 40/20/40 arányban osztott háttámlák tartoznak, ami a variálhatóság és a kényelem szempontjából tökéletes kombináció.

A hátsó ülések háttámlái egymástól függetlenül 5 különböző helyzetbe állíthatók, hosszú utak alkalmával így minden utas kényelme biztosított. Különös figyelmet kapott a kiviteli minőség: a 2. üléssor valamennyi ülését kiváló minőségű kárpit borítja.

Az Easy Access rendszernek hála a harmadik sor megközelítése sem okoz problémát. A második sor üléseit a háttámla felső részén elhelyezett kar segítségével egy mozdulattal előre lehet billenteni, illetve -csúsztatni. Az új mechanizmusnak és a szélesre tárható hátsó ajtóknak köszönhetően így sokkal könnyebb beszállni a harmadik üléssorba, ahol méretétől függetlenül valamennyi utas kényelmesen el tud helyezkedni.

Az E-5008 összesen hét utas befogadására alkalmas. A harmadik sorban található üléspadhoz két egymástól függetlenül dönthető háttámla és állítható fejtámlák tartoznak. Az ülések a vastag és puha üléspárnák, a magasabb háttámlák és a felnőttek számára is elegendő, optimalizált fejtér jóvoltából messzemenő kényelmet biztosítanak.

Az új E-5008 tehát minden igényhez képes alkalmazkodni: 2–7 személy utazhat benne kényelmesen, és teherbírása is figyelemre méltó.

  • Tekintélyes méretű sokoldalú csomagtartó

Az új E-5008 csomagtartójának térfogata 5 személyes kialakítás esetén 748 dm3, 7 személyes változatban 259 dm3, 2 személyes kialakítás esetén pedig az 1815 dm3-t is elérheti.

A modell megkülönböztető jegye a speciális üléskialakításnak köszönhető kivételes variálhatóság, ami a második (60:40 üléspad, 40:20:40 háttámla) és a harmadik sorra (50:50 háttámla) vonatkozóan számtalan konfigurációt tesz lehetővé. Az összes hátsó ülés lehajtása esetén hatalmas sík padlófelület alakítható ki, akár 2 méteres rakodóhosszal.

Az E-5008 csomagtartója nemcsak kiválóan variálható, de rendkívül intelligens kialakítású is. A 7 személyes változatban a harmadik üléssor felnyitott állapotában a csomagtartó hossza 42 cm, ami azt jelenti, hogy ez az egyetlen olyan autó a szegmensben, amelyik 7 személyes konfigurációban is képes nagyobb mennyiségű csomagot is szállítani.

A csomagtérpadló a harmadik sor mögött felemelhető és függőlegesen az ülések mögé állítható, így újabb hely szabadul fel további bőröndök és kézipoggyászok elhelyezésére.

A harmadik sor ülései alatt bőséges további tárolóhely áll rendelkezésre. A kb. 80 literes tér különböző kívülről nem látható tárgyak, például a kedvenc sportfelszerelések tárolására ideális. A tárolóhely optimális kihasználásához tartozékként egy speciális fiókot kínálunk.

A csomagtérfedél mellett, amely igény szerint a második vagy harmadik sorhoz igazodik, a csomagtérpadló alatt egy speciális tárolóhely került kialakításra. Végül a berakodást megkönnyítendő az E-5008 a GT változaton alapfelszerelésként motoros működtetésű hátsó ajtóval rendelkezik.

  • Jó közérzetet biztosító utastér

Az új E-5008 tekintélyes méretű utasterében kifejezetten barátságos és meleg hangulat várja az utasokat. A hangulatvilágítás, a valódi alumíniumbetétek és a különleges szövet tökéletes összhangja a második üléssorban is a kifinomultság és a jóllét egyedülálló érzését nyújtja.

A hatalmas panoráma-napfénytetőn csak úgy árad be a fény. A tető első része nyitható, ami ritkaság az elektromos modellek esetén. Ennek és anagy méretű üvegfelületeknek köszönhetően az utastér egésze (a harmadik sort is beleértve) rendkívül világos.

Az egészséges utastéri levegő biztosítása érdekében az új PEUGEOT E-5008 AQS (Air Quality System) rendszerrel van felszerelve, amely folyamatosan ellenőrzi az utastérbe kerülő levegő minőségét, és szükség esetén automatikusan bekapcsolja a belső levegő keringetése funkciót. GT kiviteli szinten ezen felül a szennyező gázokat és részecskéket kiszűrő opciós Clean Cabin légkezelő rendszer is kérhető. A levegőminőségre vonatkozó információ a panoráma-képernyő jobb oldalán jelenik meg.

  • Kényelmes kuckó

Az új E-5008 belterét úgy tervezték, hogy utasai számára a külvilág zajától elzárt high-tech környezetet és kimondottan barátságos légkört biztosítson.

A kitűnő hangszigetelés az opciós többrétegű első ablakokkal még tovább fokozható.

Az – Allure kiviteli szinten szintetikus bőr és szövetkárpitozású, a GT változaton szintetikus bőr és Alcantara bevonatú – új első ülések kivételesen kényelmesek. Az ergonomikus formájú ülőlapok nagy sűrűségű habszivacsból készültek. Opciós felszerelésként AGR (Aktion für Gesunder Rücken) minősítéssel rendelkező ülések is választhatók. A rangos elismerést egy a gerincproblémák megelőzésével kapcsolatos kutatásokat támogató, német orvosokból és terapeutákból álló egyesület ítéli oda. A GT változaton az ülések szellőzés és masszázs funkcióval is rendelkeznek, az ülésfűtés pedig a hátsó üléseken is igénybe vehető.

Ebben a konfigurációban az első ülések adaptív oldaltámaszokkal rendelkeznek, amelyek elektromosan felfújódnak vagy leeresztenek, hogy tökéletesen alkalmazkodjanak az utas testalkatához.

A második és harmadik sorban ülők egyaránt maximális kényelemben részesülnek. A kivételes helykínálat mellett a második sor ülései csúsztathatók és dönthetők is. A középkonzol hátsó részén található vezérlőpanel segítségével a második sor utasai a háromzónás légkondicionáló rendszer hőmérsékletét, a szellőző funkciót és az opciós ülésfűtést is beállíthatják. A középkonzolon emellett egy 12 voltos csatlakozó és egyes változatokon két USB-C csatlakozó is helyet kapott. A GT változaton a középső könyöklőben két pohártartó került kialakításra, a hátsó ajtókba pedig az utasok védelmére napellenzőket szereltek be.

A harmadik sorban ülő mindkét utasnak egy pohártartó, egy olvasólámpa és egy könyöktámasz áll a rendelkezésére. A harmadik üléssor ezen felül egy 12 voltos csatlakozóval is fel van szerelve.

A CIKKNEK MÉG NINCS VÉGE!
FOLYTATÁS A KÖVETKEZŐ OLDALON!