Már több mint egymilliószor tesztelték a BKK digitális fizetési szolgáltatását

    Már több mint egymillió jegyvásárlás történt a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) digitális fizetési szolgáltatásan, a Budapest Pay&GO-n – közölte a vállalat hétfőn az MTI-vel.

    Azt írták, a rendszer lényege, hogy egy mozdulattal lehet vonaljegyet vásárolni és egyben jegyet érvényesíteni, mindehhez pedig csak bankkártya vagy okoseszköz szükséges.


    A technológiának köszönhetően nem kell regisztrálni sem applikációban vagy egyéb online felületen, sőt papírjegyet sem kell magunknál tartani – tették hozzá.


    A BKK tapasztalatai alapján egyre többen próbálják ki a rendszert, jelenleg a budapesti repülőtéri járatokon utazók 34 százaléka, az M1-es metróval közlekedők közül pedig minden harmadik jegyvásárlás történik a Pay&GO-n keresztül.

    “Örömmel látjuk, hogy ez a nemzetközi szinten is bevált és jól működő, papírmentes digitális megoldás itthon is egyre népszerűbb. A BKK eltökélt célja, hogy a jövőben is további lépéseket tegyen a digitális fejlesztések területén, amellyel még egyszerűbbé, vonzóbbá és versenyképesebbé válik a közösségi közlekedés. A Budapesti Közlekedési Központ a 100E autóbuszon és az M1-es metrón zajló tesztidőszak végén kiértékeli az eredményeket, és azok ismeretében dönt a további fejlesztési irányokról” – mondta a közlemény szerint Diószegi Ágnes, a BKK ügyfélkapcsolati és értékesítési vezérigazgató-helyettese.

Két új, korszerű jegy- és bérletautomatát tesztel a BKK