Közelebb a természethez, közelebb .Paakhoz a Lexusszal
Napjaink egyik legsokszínűbb könnyűzenei előadója, az ünnepelt Anderson .Paak exkluzív tartalmakat állított össze a Lexus számára. A zenei világnapon útjára indított kampány utazásra, a világ felfedezésére biztatja a hallgatókat.
A zenei világnap tiszteletére a Lexus, az Amazon Music és Anderson .Paak egy példa nélküli együttműködés keretében vadonatúj kampányt indított útjára. A „Destination .Paak – The Lexus GX Remix” kampány során egy exkluzív .Paak-remix és videoklip készült, amelyben a nyolcszoros Grammy-díjas előadó az új generációs Lexus GX társaságában szerepel. Ezek a tartalmak werkfilmekkel, bennfentes interjúkkal és interaktív tartalmakkal együtt a destinationPaak.com weboldalon keresztül érhetők el.
Ha van kortárs előadóművész, aki drámai utat bejárva jutott el jelenlegi önmagához és életéhez, az Anderson .Paak: hányattatott élete során újra és újra rátalált a zenére, majd számtalan zsákutca és újrakezdés után viszonylag későn, 28 évesen ért el áttörést. A Knxwledge művésznevű producerrel közösen készített kislemeze, a Suede hatalmas szenzációvá vált a világhálón. A lemezre Dr. Dre is felfigyelt, és a raplegenda egy évvel később felkérte .Paakot, hogy működjön közre következő projektjén.
Ez a Dr. Dre-album, a 2015-ben kiadott Compton a kritikusok körében és a piacon egyaránt komoly sikert aratott, és felhelyezte a zenei világ térképére Anderson .Paakot, akivel ezt követően olyan sztárok működtek együtt, mint Kendrick Lamar, Snoop Dogg vagy Busta Rhymes. A csúcsra azonban 2021-re ért fel .Paak, méghozzá azzal a Silk Sonic formációval, amelyet még 2017-ben alapított Bruno Marssal. A páros bemutatkozó albuma önmagában négy Grammy-díjat hozott; .Paak egyéni munkásságát ugyanennyivel ismerte el a szakma.
A kampányvideóban Anderson .Paak egy garázsból indul útnak a hangszerekkel megpakolt Lexus GX fedélzetén, hogy felfedezze a világot. A történet nyilvánvalóan erős szimbolikus üzenettel bír, ugyanakkor Anderson .Paak valóban hisz a természet megismerésében, az utazás erejében, a számunkra tökéletes helyszínek felkutatásában.
„Tizenöt éve dolgozom a zenei szakmában, ám ma is fontos számomra, hogy minden napban megtaláljam az ihletet, hogy le tudjam nyűgözni a gyermekeimet. A természet egyszerre int alázatra és tölt fel energiával. Ezért most, a zenei világnap alkalmával arra buzdítok minden rajongót, hogy mozduljanak ki, és ünnepeljük a zenét a szabadban – ez lehet egy nagyszabású szabadtéri koncert, de egy közparkban játszó előadó is, a lényeg nem változik.”
A destinationPaak.com weboldalon augusztus végéig elérhető a teljes kampány, olyan exkluzív tartalmakkal, mint a fent említett „Celebrate” vidoklip, amely az azonos című, 2016-os dalát értelmezi újra; egy exkluzív „World Music Day” lejátszási lista, amelyet azokból a műfajteremtő remixekből állított össze .Paak, amelyekből ihletet merített pályafutása során; a videoklip forgatása közben készített fényképeket tartalmazó Lexus GX-galéria; valamint olyan, máshol nem hozzáférhető interjúk, amelyekben Anderson .Paak saját zenei útkereséséről, valamint arról az új albumról beszél, amellyel egykori zenei partnere, Knxwledge közreműködésével a gyökereihez kanyarodik vissza.
Fotók: Lexus
Tudtad?
- A Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!