Hatalmas sikerrel zárult a Mindennapok Bajnokai adománygyűjtő kampány

Átadásra került a Procter&Gamble kampányának több mint húszmillió forint összegű adománya a paralimpikonok fizioterápiás kezeléseinek támogatására.

A Mindennapok Bajnokai elnevezésű program júliustól szeptemberig zajlott az ország szinte valamennyi kiskereskedelmi hálózatában azzal a céllal, hogy a magyar paralimpikonok fizioterápiás kezeléseit támogassa a Magyar Paralimpiai Bizottságon keresztül, valamint felhívja a figyelmet a parasportolók nagyszerű teljesítményére.

Nem csak az idei paralimpiai játékok zárultak nagyszerű eredményekkel, hanem A Mindennapok Bajnokai elnevezésű kampány is, melynek nagykövete Hajmási Éva, paralimpiai ezüst- és bronzérmes, világ- és hatszoros Európa-bajnok tőr- és kardvívó volt.

A program eredménye minden várakozást és előzetes tervet felülmúlt: a kampányban részt vevő termékek eladásából a P&G összesen 20 796 420 forint összegű adományt gyűjtött, majd nyújtott át a Magyar Paralimpiai Bizottság képviselőinek egy szűk körű eseményen a vállalat budapesti központjában. Az összegyűlt adomány a Bizottság a magyar paralimpikonok fizioterápiás kezeléseire fordítja majd.

Hajmási Éva felelevenítette, mennyire megtisztelő s egyben különleges élmény volt számára, mikor a kampány arcaként különböző felületeken meglátta az őt ábrázoló reklámokat, vagy épp ismerősei küldték el neki, hogy találkoztak a fotójával.

Nagy megtiszteltetés, hogy én képviselhettem a magyar paralimpikonokat ebben a nagyszerű kezdeményezésben. Eddig még sosem tapasztaltam ilyen szintű figyelmet, és szinte el sem hiszem, hogy ekkora összegű adományt sikerült összegyűjteni.”

mondta boldogan.

Öröm és büszkeség számunkra, hogy egy olyan jelentős vállalat, mint a Procter & Gamble Magyarország értéket látott a parasportban, és mellénk állt a párizsi paralimpia előtt”

fejezte ki köszönetét Szabó László, a Magyar Paralimpiai Bizottság elnöke

„A vállalat támogatásának egy része mérhető csak pénzben, amit ezúton is köszönünk, hiszen egy évre biztosítja a sportolóink fizioterápiás kezeléseit, amelyek nem csupán a teljesítmény fokozása, de a sérülések elkerülése és a regeneráció szempontjából is létfontosságúak. A másik része – a figyelem és az elismerés, ami a kampány révén a paralimpikonjainkra szegeződött – felbecsülhetetlen értékű számunkra.”

Nagy örömmel adtuk át ezt az összeget a Magyar Paralimpiai Bizottságnak és büszkén mondhatom, hogy az idei volt a legsikeresebb jótékonysági programunk

– tette hozzá Montague-Katus Adrienn, a Procter&Gamble közép-európai kereskedelmi marketing igazgatója. Emlékeztetett rá, hogy a vállalat nemzetközi szinten 2012 óta hivatalos támogatója olimpiai- és paralimpiai játékoknak, a magyar piacon is több alkalommal szerveztek hasonló kampányt. Egyúttal megköszönte minden kereskedelmi- és együttműködő partnernek, a média képviselőinek és a vásárlóknak, hogy segítették sikerre vinni A Mindennapok Bajnokai programot.

Duplán is szurkoltunk a kampány időszaka alatt, egyrészt a sportolók sikeres szerepléséért a paralimpiai játékokon, másrészt pedig a lehető legnagyobb összegű adomány összegyűjtéséért. Ez egy igazán nagy közös összefogás eredménye, amire mindannyian büszkék lehetünk.

– mondta.

A Mindennapok Bajnokai kampányról bővebben: www.everydayme.hu/parasport