A világhírű youtuber kipofozza a BMW 1M-et

videósorozatot indít az influencerrel „Shmee150”-nel

Prominens támogatás a LIQUI MOLY sokoldalú termék- és szolgáltatásvilága számára: Az ulmi vállalat „Shmee150”-nel, polgári néven Timothy Burtonnel, széles körű együttműködést indít az interneten. A 2008-as 1-es BMW Coupé sportos M változatának példáján megmutatjuk Önöknek, hogy a LIQUI MOLY termékek hogyan segíthetnek a vérfrissítésben. A sorozat első része online elérhető, és már most nagy a hullámverése a rajongók és a követők körében.

Az angol Youtube-profiljának népszerűsége a Youtube összes csatornájának legjobb egy százalékába esik, tehát a krémek krémje. Csatornájával több mint 100 millió embert ér el, és több mint tíz millió előfizetővel rendelkezik a legfontosabb közösségimédia-csatornákon. Ezenkívül az „Autók és gépjárművek” kategóriában is a legjobbak között teljesít a platformon. A rajongói oroszlánrésze Észak-Amerikában, Indiában és Európában található.

Egy háromrészes videósorozatban az 1-es BMW ///M -t egy London közeli LIQUI MOLY partnerszervizben műszaki korszerűsítés alá vetnek. A közösségben népszerű projektautót Tim Burton olcsó használt autóként vásárolta. A német járműipari termék márka vizuálisan is képviselteti magát a saját műhelyében, valamint a látványos bemutatóteremként ismert „Shmuseumban” is. Az egykori „Car Spotter” és számos exkluzív „Supersports” autó gyűjtőjeként ismert Tim Burton hozzátette:

„Nagyon jó, hogy a LIQUI MOLY és köztem egyből stimmelt a kémia. Ahogy Shmee150 esetében is, a márka a márkaismerők és rajongók körében jó példa arra, hogy a digitális csatornákon keresztül elérhető, értéket képviselő, hasznos termékek és szolgáltatások miként tudnak autentikus élményt teremteni a világ különböző tájain. Meg vagyok győződve a LIQUI MOLY-termékek minőségéről, és tudom, hogy a BMW a termékek használata révén jobban fog futni, mint valaha. A rajongók már előre örülhetnek a következő két videónak. Mert az ott bemutatott témák szintén nagyon sokakat érintenek majd.“

Peter Baumann, a LIQUI MOLY marketingigazgatója szintén meg van győződve az együttműködés kölcsönösen pozitív hatásairól: „Shmee150 az évek során több mint bevált a digitális világban, és a legfelső ligában játszik. Csatornái rendkívül professzionálisan vannak felépítve. Különlegessége az, hogy Timmel személyesen is találkozhatunk a közösség számos rendezvényén. Azonnal észrevehető, hogy ő maga is a közösség igazi tagja. A termékeink és szolgáltatásaink iránti meggyőződésével kombinálva ez biztos kiindulási alapot képez az izgalmas, többletértéket képviselő tartalmak számára, amelyekből ügyfeleink, partnereink és végfelhasználóink egyaránt profitálhatnak.”

  • Az első videó már megtekinthető a YouTube-on, az Instagramon, a TikTok-on és a Facebookon. A következő hónapokban megjelenik a második és a harmadik rész is. Megéri tehát ellátogatni a LIQUI MOLY és „Shmee150” csatornáira.

Forrás: Egyszer már láttam autót