Melyik jármű a legrosszabb a tisztításhoz és a tisztán tartáshoz?
Szeretsz órákat tölteni a bonyolult rácsok tisztításával, vagy ezek a kényes részletek megőrjítenek?
Valaki egyszer azt mondta, hogy addig nem érted meg igazán az autó dizájnját, amíg meg nem mosod. És nem arra gondolok, hogy fuss át egy ázott görgőkkel teli alagúton, vagy álldogálj és nézd a telefonodat, miközben fél tucat szorgalmas srác végzi el helyetted a munkát. Úgy értem, tisztítsa meg saját maga, húzza át a kezét minden íven, gyűrődésen és zárlaton.
De észrevette-e, hogy egyes járművek több szennyeződést szívtak fel, mint mások, és hogy az összes szennyeződés eltávolítása sokkal tovább tart az egyik autón, mint a másikon? Az alapvető karosszériapanelek és az üvegek elég egyszerűek, és ha egy meglehetősen problémamentes dizájnnal mosol valamit, például egy 1990-es évekbeli autót, akkor talán az egész részletezési munka nem túl nehéz. Az orrukon és a farkukon általában nagy kiterjedésű karosszériaszínű műanyag volt, amelyet csak egy egyszerű áttörlés kellett, és az alufelnik gyakran olyan alapkialakításokat tartalmaztak, amelyeket majdnem ugyanolyan gyorsan kezeltek.
Az újabb járművek egészen más labdajátékok lehetnek. Mire befejezi a harmadának tisztítását azon gyönyörű, millió küllős ötvözetek közül, amelyekért egy vagyont fizetett, szeretettel emlékszik vissza azokra az időkre, amikor az autók 5 dolláros agykupakkal rendelkeztek. És még el sem jutottál a rácsig…
Csakúgy, mint a második világháború előtt, az autó identitásának nagy része a fényszórók közötti ingatlanban rejlik, így az autógyártók rengeteg erőfeszítést tesznek azért, hogy gyakran kidolgozott hűtőrács-kezeléseket dolgozzanak ki. Az elektromos járművezetők itt könnyen utazhatnak, mert az olyan gépek, mint a Tesla Model 3 sima felületűek, és még az ICE-autók elektromos változatai, mint például a BMW i4 és a Hyundai Kona Electric is, beépített hűtőrácsokkal rendelkeznek, mert nincs szükségük hozzáférésre. a hűsítő levegőhöz. De egy belsőégésű autó hűtőrácsának tisztítása igazi küldetés lehet.
Persze, egyszerűen csak ráhúzhatsz egy rongyot, és eltávolíthatod a legrosszabbat az elpusztult hibákból, de a munka megfelelő elvégzése hosszú éveket vesz igénybe, mert a legtöbb rácsnak úgy tűnik, hogy bonyolult, zongorafekete műanyagból vagy krómból készült hálómintás központok jelennek meg. minden vízfoltot, hacsak nem políroz minden felületet aktívan.
Természetesen van valami igazán kielégítő abban, ha teljesen átmegy egy autón tetőtől talpig, be és ki. Ezt tettem a múlt hétvégén, és olyan endorfin-rúgást hoztam, mint egy jó edzőterem – bár az igazat megvallva úgy éreztem, hogy annyi kalóriát éget el. De az életkörülményektől függően nem mindenkinek van órája arra, hogy minden hétvégén a teljes flottáját részletesen részletezze, és nem is van késztetés erre – különösen az évnek ebben a szakaszában, amikor minden kemény munkája tönkremehet két perccel lefelé, ha az időjárás megváltozik.
Szeretnénk tehát tudni, hogy melyik autó volt a legbonyolultabb vagy legidőigényesebb a tisztítása, és melyik az, amelyik úgy tűnt, hogy körülbelül öt percig tiszta maradt, és melyik tudott makulátlannak látszani hetekig.