Októberben Sabaton koncertfilm a hazai mozikban
Az együttes 2023-as európai turnéjának amszterdami állomásáról készült mozi minőségű felvétel, amelyet a Pannónia Entertainmentnek hála a magyar rajongók is átélhetnek!
Csatlakozz a heavy metal történelem egyik legnagyobb pillanatához a The Tour To End All Tours című koncertfilm formájában! A tavalyi turné során, a legendás Ziggo Dome arénában rögzített fellépés bemutatja a Sabaton monumentális színpadi jelenlétét és azt a páratlan képességüket, ahogy világtörténelmi eseményeket mesélnek el súlyos riffekkel és fülbemászó dallamokkal. Az alkotás egy fantasztikus utazásra invitál, ahol a katonai témájú díszletek (köztük egy valódi tank és repülőgép!), látványos pirotechnika és magával ragadó vizuális effektek emelik az élményt új szintre. Ez nem csupán csak egy mozis esemény, hanem egy ünnep, amely a zenekar és a rajongóik közötti különleges köteléket erősíti meg.
Ekkora eseménysorozata még nem volt a Sabatonnak, az állomásokra együttvéve 93%-os kihasználtsággal 233 000 jegyet adtak el. Ez cseppet sem csalódás, a legtöbb helyen így is teltház előtt játszott a banda (köztük Amszterdamban is), másfél hónap alatt 24-szer. Mi több, a siker zálogaként született meg ősszel a döntés, hogy a készülő koncertfilmet végül a mozikban is megfuttassák, megünnepelve eddigi legnagyszabásúbb turnéjukat. Noha a 102 perces bulit eleve csúcsminőségű technikával rögzítették, kiváló hangzással, a végleges döntéssel picit kivártak. A svéd csapatnak bár volt Stockholmban is színre lépése, mégis a holland állomást választották az örökkévalóságig megőrzésre, hisz elmondásuk szerint az országgal és az ottani rajongóikkal különleges kapocs köti őket össze, ezért könnyű volt kiválasztani a forgatás helyét. Már csak azért is, mert ez lett 25 éves fennállásuknak legnagyobb nézőszámú koncertje a maga 16 000-res lélekszámával!
2023 amúgy nagy éve volt a zenekarnak, a tavaszi fellépések után egy jótékonysági akciót is szerveztek novemberre, mely során egy róluk szóló animációt vetítettek múzeumokban két hétig. Az akcióban 30 ország 140 intézménye vett részt, volt, ahol 72 alkalommal is műsorra került a rajzfilm, több helyen pedig az 1200-as látogatószámot is elérték, akik csak ezért vettek jegyet. Az év végére aztán igen komoly streaming eredmények is születtek, a metál műfajt toronymagasan ledominálva (a 2. helyezett együttesnek 13,5x kisebb a hallgatottsága), amivel olyan előadókhoz lettek mérhetőek, mint Dua Lipa, Shakira vagy David Guetta.