A Ringbrothers Rolls-Royce Silver Cloud II egy 640 LE LT4 V8-assal
A Ringbrothers megalkotta a tökéletes Rolls-Royce Silvert, amely kívülről „maradinak” luxusautónak tűnik – pedig, bahyon nem az.
A Ringbrothers csapata leginkább a klasszikus amerikai izomautók restaurálásáról és módosításáról ismert, de valami egészen mást csinált a legújabb konstrukciónál, és megalkotta azt, amitől az 1961-es Rolls-Royce Silver Cloud II tökéletes lehet.
Ehhez a konstrukcióhoz a Ringbrothers a tökéletes Rolls-Royce alvó megalkotását tűzte ki célul, és ezt „Paramount”-nak nevezte el. A projekt egy egyedi alváz beszerzésével kezdődött a Roadster Shoptól, amely egyedi kétrészes kagylóvezérlő karokkal és egyedi, 10-es acéldobozos kerettel rendelkezik. sínek. Ezután úgy döntött, hogy eltávolítja az eredeti motort, és egy 6,2 literes LT4 kompresszoros V8-as rekeszre cseréli, 640 LE-vel 6400-as fordulatszámon és 861 Nm nyomatékkal 3600-as fordulatszámon.
Nyilvánvaló, hogy az eredeti sebességváltónak nem volt reménye ekkora teljesítményre, így a Ringbrothers az LT4-et egy Bowler Tru-Street 10-sebességes automatához és egy szénszálas hajtótengelyhez erősítette. A cég nem közölt teljesítményidőket a felújított Rolls-Royce-hoz, de bizonyosan megijeszthet néhány szuperautó-tulajdonost. További fontos mechanikai fejlesztések a Baer Fox RS SV csévélői és fékjei, amelyek elöl és hátul hatdugattyús féknyergeket tartalmaznak.
A Ringbrothers szokatlan lépéseként nem történt radikális változtatás a Silver Cloud II külsején. Valójában a BASF Glasurit Waterborn egy friss „Fehér, mint pelyhes” festékréteget kapott, a króm részeket felújították, és egyedi 18 hüvelykes kerekekre ül, amelyek utánozzák az eredeti kerekeit, és giroszkópos középső sapkákkal kiegészítve. a Rolls-Royce jelvény mindig függőlegesen marad. E kerekek köré Falken Azenis abroncsok vannak, amelyek elöl 235/60, hátul 255/55 méretűek.
Akkor megvan a kabin. Noha a SEMA-nál ez az új hajtáslánc fogja a legtöbbet felkapni, a belső tér különösen szép, a Sean Smith Designs tervezte, és a Gabe Custom Interior állította össze. Csodálatos, sötétvörös bőrrel díszített, és a 21. századba hozták be modern mérőműszerekkel és csillagfényes tetőborítással. A Ringbrothers a Rolls-Royce számára is megmunkált egyedi tuskó kapcsolóberendezéseket, és testreszabta a padlópaneleket a belső tér növelése érdekében.
„Ennek az építménynek minden része tele van részletekkel és karakterrel” – mondta Mike Ring, a Ringbrothers társtulajdonosa. „A külseje megtartja a hagyományos brit luxus vonzerejét, míg a motor, a futómű és a belső tér egy modern luxuslimuzint ölel át. Ez a projekt ötvözi a Rolls-Royce múltját és jelenét egy 640 lóerős amerikai akcentussal. Több mint 3400 órát fektettünk be ennek a projektnek a gyártásába, festésébe és tervezésébe, és hálásak vagyunk partnereinknek, hogy velünk dolgoztak mesterségünk továbbfejlesztésében, és lehetővé tették számunkra, hogy a művészet egy teljesen új területét fedezhessük fel.”