A Continental kampányt indít a kultúrált és balesetmentes közlekedésért

  • Jó úton járunk?” címmel viselkedésformáló kampányt indít a hazai Continental
  • A kampány dokumentumfilmjében többek között Rékasi Károly balesetén keresztül ismerhetjük meg az apró kihágások sokszor tragikus kimenetelét
  • A vállalat Vision Zero célkitűzésének célja a halálos közúti balesetek kiküszöbölése

„Nem csupán az autósokat vagy a kerékpárosokat szólítjuk meg, hanem mindenkit, aki részt vesz a közlekedésnek nevezett társasjátékban, hiszen csak együtt, egymásra odafigyelve tudunk tenni a balesetmentes közlekedésért. Mi menetbiztonsági termékeinkkel és megoldásainkkal járulunk hozzá a közös célhoz, kampányunkban pedig arra kérjük a közlekedés résztvevőit, hogy ők is vegyék ki a saját részüket. Értsék meg a sokszor elbagatellizált problémák fontosságát és mindenki a maga módján tegyen egy biztonságosabb jövőért” – mondta el Takács István, a Continental Magyarország kommunikációs igazgatója.